Lasztirúgás - mi is ez?

Mire érdemes fogadni? Hogyan? Mennyit? Milyen kötésben? Mekkora a várható értéke a fogadásunknak? Mi a nyerő stratégia? Ilyen és hasonló kérdéseket próbálunk megválaszolni, néha komolyan, néha komolytalanul.

Aktuális olvasnivaló

Avagy foci, ahogy mi játszuk

2010.01.21. 13:35 Hopeful John Doe

A sportfogadás alapjai I. rész - Tévhitek

Címkék: foci fogadás sportfogadás sportfogadási alapok stratégiai sportfogadás

Az utóbbi hetekben jelentős előrelépéseket sikerült tennem sportfogadás ügyében. Ami talán a legfontosabb, hogy a hatékonyabb fogadás érdekében a sportfogadó-tőkémet két fogadó oldalra osztottam el. Ennek segítségével képes vagyok minden hétvégén a két iroda által kínált odds-ok közül a legmagasabbakat kiválasztani.

Többek között ez a változtatás is arra sarkallt, hogy ideje lenne rendszereznem azokat a dolgokat, amiket az utóbbi közel egy év alatt tapasztalatként magamra szedtem.

A következő hetekben - egyfajta cikksorozatként - témák szerint végigmegyek azokon a dolgokon, amelyek szerintem fontosak és hasznosak lehetnek egy hozzám hasonló sportfogadó számára.

A sorozat első részeként kiemelek néhány olyan tévhitet, amelyek megismerése nagyban befolyásolhatja egy sportfogadó hozzáállását ehhez az egészhez.


 Lássuk tehát a 3 Legnagyobb sportfogadó tévhitet!

 

  1. A sportfogadó cégeknek elsődleges érdeke az, hogy mi minden pénzünket elveszítsük náluk. - TÉVHIT

    Sokan azt gondolják, hogy egész egyszerűen nem lehetnek hosszú távon nyereségesek, hiszen azzal pénzt vennének ki a sportfogadó-oldalak zsebéből. Ez a megállapítás, így önmagába véve téves. Természetesen a sportfogadó-oldalak örülnének, ha mindenki 5-6 meccsből álló kötésekre tenné fel a pénzét, és vesztené el azonnal, DE a sportfogadó-cégek elsődlegesen nem ebből élnek. Minden oldal ugyanis úgy határozza meg a szorzókat, hogy a megfogadott összeg 4-10%-át mindenképpen megtartsa magának az esemény kimenetétől FÜGGETLENÜL! Amikor odds-módosulásokat tapasztalunk egyes oldalakon, az pontosan ennek a jele. Valamelyik kimenetel megfogadására akkora mennyiségű tétet tettek fel a játékosok, hogy a szorzókat ennek megfelelően módosítani kell, hogy a cég a maga fix haszonkulcsát fenntarthassa, emiatt vannak a szorzó-módosulások.
     
  2. Ahhoz, hogy nagyot nyerjünk, bátran kockáztatnunk kell. - TÉVHIT

    A sportfogadók legalább 90-95 százaléka hobbiként tekint a sportfogadásra. Emiatt elsődlegesen érzelmi alapú döntéseket hoznak és sok esetben a teljes tőkéjük akár 20-25%-val is fogadnak egy-egy meccsen. Az ilyen játékosok még ha rövid távon esetenként nyereségesek is, hosszú távon esélytelenek. Azok, akik hosszú távú nyereségességre törekednek, azok megfontoltan, szisztematikusan mindenféle érzelmet kizárva, többnyire a teljes tőkéjük maximum 3-5%-át feltéve fogadnak.
     
  3. A nagyon magas szorzók megfogadása értelmetlen. - TÉVHIT

    A stratégiai sportfogadás véleményem szerint semmi másról nem szól, mint a várható-érték számításról. A hatékony sportfogadáshoz arra van szükség, hogy az ember a rendelkezésre álló információk alapján meg tudja határozni, hogy egy kimenetel bekövetkezésére mekkora az esély. A magas szorzók semmivel nem jobbak vagy rosszabbak, mint az alacsony szorzók. A kulcs az, hogy a szorzókat ne önmagunkban figyeljük, hanem az adott esemény várható értékével összhangban. (Erre a témára a következő hetekben még ki fogok térni részletesebben.)

 

Az általam fontosnak tartott legalapvetőbb sportfogadási tévhiteket ezzel azt gondolom át is néztük. A listát természetesen lehetne még bővíteni, de a cél most a legfontosabb tévhitek megemlítése volt.

A sportfogadás alapjait taglaló cikksorozat következő részével hamarosan jelentkezem!

 

 

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lasztirugas.blog.hu/api/trackback/id/tr581690022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_python_ 2010.01.21. 20:19:21

Jónak tűnik, én nemrég kezdtem el ismét sportfogadni, a pénzem kb. 5%-val játszok mindig, igyekszem megfontoltan, és eddig kifizetődő. De nagyon kíváncsi lennék pár hasznos tippre.

drani 2010.01.21. 20:24:39

heló, tetszik, amiket írtál. Nem okoskodni akarok, de a címben szereplő: Avagy foci, ahogy mi játszuk hibás, helyesen játSSZuk.
Mindenesetre könyvjelzőbe tettem a blogod mint aktív 'játékos'

raklap 2010.01.21. 20:33:14

jó oké értem de szerintem a sportfogadás csak trükközéssel nyereséges. de simán lehet hogy tévedek... mondjuk soha nem is találtam el még egy meccsnek se az eredményét vagy csináltam nyertes fogadást...

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.21. 20:40:04

Nagyon köszönöm a bátorító szavakat!

drani: Az elírást javítottam, köszönöm, hogy szóltál!

python: Azért még én is erőteljesen a tanulási fázisban vagyok. Kb. egy éve fogadok csak a top 6-7 európai élbajnokság első osztályú meccseire, kb. a tőkém 1-4%-val meccsenként.

Mikrotétes fogadásokkal kezdtem tavaly és még most sem mondhatni, hogy vagyonokkal játszanék. :) Egy év alatt nagyjából megnégyszereztem a pénzem és a célom, hogy ezt nagyjából tartani tudjam a jövőben is.

Nagyon örülnék, ha mindenki leírná a gondolatait, tapasztalatait majd, mert szerintem egymástól is sokat tanulhatunk!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2010.01.21. 20:51:15

BUNDA BANDA

Borítékban legyen zseton,
S megvehető bármely beton-
-hátvéd, vagy egy agg ex-center
Egy kis műesési henter-

-gésre, s hogyha pénzt vinné ma
Bíró haza, sípja néma
Ne maradjon, hanem fújja
S piros lapért nyúljon ujja!

Nincs bár les, de zászló lebben,
Partjelző is benn a zsebben.
Sporthíreket vígan várom,
Nagypest – Ópest 9:3!

Örmény harmad-, albán másod-
-osztályba, ha beleásod
Magad, s cserekapus jó’ véd,
Hó végén is lesz majd lóvéd.

Összeállunk hatan-heten,
S nagyot kaszálunk a neten.
Megvett edző, megvett csatár,
Ötcsillagos ég a határ!

Megvett kapu, megvett szöglet
Focikoporsóban szög lett.
Nem baj, minket ez tett naggyá,
Buta drukker, sportfogaggyá’!

Mi?! Hogy minket bárki megvet?!

fradyendre.blogspot.com/2009/11/bunda-banda.html

greycup 2010.01.21. 20:56:25

1. tévhit: Focifogadásokkal hosszú távon valaki sikeres lehet.

2. tévhit: Mikrotétekkel a tőke 1 év alatt megnégyszerezhető, és ez a lendület folyamatosan tartható.

"a hatékonyabb fogadás érdekében a sportfogadó-tőkémet két fogadó oldalra osztottam el. Ennek segítségével képes vagyok minden hétvégén a két iroda által kínált odds-ok közül a legmagasabbakat kiválasztani."

LOL, hát gondolom óriási oddskülönbségek lehetnek, sokat számít tényleg, főleg ha mikrotéten nyomod...

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.21. 21:02:44

@greycup: :)
Javaslom átnézésre az odds-összehasonlító portálokat. Például az odds1x2.com-ot.

A példa kedvéért érdemes megnézni egy mai meccsre a szorzók megoszlását az irodák között.
www.odds1x2.com/GameOdds.aspx?H=Dussledorf&A=Union-Berlin&gameID=963915

A vendéggyőzelemre van, ahol 3,2 a szorzó, míg máshol 4,0... Erről nem is érdemes többet vitázni szerintem. :)

greycup 2010.01.21. 21:14:01

@Hopeful John Doe:
Hát igen, általában 4-es oddsú vendéggyőzelmeket játszik az ember... :) Mennyi a mikrotét nálad, ha megkérdezhetem? Ezer ft, tízezer?

Egyébként az oldal szerint pl. surebetezhetnél is full stake-kel, ahelyett, hogy mikrotétekkel pöcsölsz. Tuti nyerő, nulla kockázat. Csak kapd el a pillanatot. :)

Ha pedig annyira számít az odds, nem értem, miért két irodázol. Ott a betfair. Az általad linkelt meccs mindhárom kimenetére a legmagasabb oddsal.

Balack 2010.01.21. 21:18:03

Én tavaly kezdtem hobbiból sportfogadni, de egyre jobban elmélyülök a dologban, úgyhogy nagy örömöre szolgált, hogy rábukkantam a blogodra, érdekelnek a gondolataid, könyvjelzőbe raktalak, várom a folytatást.

johevi 2010.01.21. 21:18:09

Nincs különbség ismert és ismeretlen csapatok, bajnokságok között. Minden meccs egy részvény. Megnézem a hisztorikus adatokat: jelenlegi tabella, tavalyi tabella, otthoni eredmény, idegenbeli eredmény, utolsó 5 meccs. Ezek függvényében veszem meg. És mindegy hogy Bundesliga vagy finn 2. vagy skót 3. Viszont ehhez idő kell, napi 80-100 meccsből összeválogatni az aznapi menüt... Néha nekiveselkedem, ilyenkor 2-kor fekszem, ilyenkor gyakrabban nyerek, de 2-3 hét, és pihenőt kell tartani. Aztán a lazábban vett időszakban persze nulszaldózom magam...

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.21. 21:21:11

@greycup: Nagyon jó és fontos kérdéseket feszegetsz. Szerintem valamikor egy bejegyzés keretein belül válaszolni fogok mindegyik felvetésre részletesen.

Az anyagi kérdéseket eddig is kerültem és ezen ezután sem szeretnék változtatni.

A surebet-ek nagyon szépen hangzanak, csak éppen nem működnek. Vannak olyan 'arbitor'-ok, akik saját fejlesztésű szoftverekkel ezeket nagyon gyorsan lefölözik, tehát, amíg a sima user játszani tudna már szinte alig éri meg a dolog. De erről is fogok írni hamarosan.

failtv · http://kopkodotvmaci.blog.hu/ 2010.01.21. 21:26:59

Oké, a mai sportfogadásban nagyobb a mozgástér, mint a régi, kizárólag totó-variációkra épülő világban, de tuti, hogy a fatert még ma is érdemes megkérdezni, mit lehet nyerni hosszú távon ezzel a bulival. Röviden: jellemzően nem sokat vagy semmit, szerencsével többet. Igen, vannak jófajta variációk (én az ilyen odds-maximalizálásban nem hiszek mondjuk), de még teljesen alapos sportismerettel is mellé lehet fogni. Mert a labda kerek! És ezt az alapigazságot _soha_ nem szabad elfelejteni. Az is tény, érzelemből játszani a legszórakoztatóbb, és persze ez az a mód is egyben, aminek mindig bukó a vége.
Az én tapasztalataim közé például az tartozik, hogy 1,05-1,15 odds-os meccset nem veszek be kombinációkba, mert ha mégse jön be (bizony van ilyen), akkor "mindent visz", viszont alig tolja fel a végösszeget. Szerintem érdemes folyamatosan figyelni a bajnokságokat, mert a legtöbb esetén van olyan csapat, aki szinte menetrendszerűen nyer, és 1,4-1,6-os oddsokkal már lehet valamire menni. Jelenleg ilyen csapat a holland bajnokságban a PSV, a franciában a Bordeaux, de érdemes nyomon követni a török, az izraeli vagy más hasonló bajnokságokat is. Ami fociban "nagy és izgalmas" bajnokság, mint a Premier League, azt nézd a tévében, de fogadni túl rizikós- hasonló odds, de sokkal kevésbé kiszámítható.
Vannak aztán olyan alapigazságok (persze ki-ki mást szűr le), amelyek lehetnek sorvezetők, például Olaszországban még a kiscsapatok is jók szoktak lenni otthon egy X-re, a Rangers és a Celtics mindig nyer, a két nagy ellen szereti magát felszívni az olyan csapat mint a Bilbao, stb, stb.
De ez fent alapvetően mind csak maszlag. Ez szerencsejáték, és én mindenkit baromira óvok attól, hogy arra tegye fel a vagyonát, életét, kihagyja-e a döntő pillanatban a helyzetét Messi vagy sem. Fogadj kis pénzzel, fogadj szórakozásból, örülj a kisebb nyereménynek is, és akkor jó buli lesz.

pandacsökiboborján 2010.01.21. 21:27:24

Én nem vagyok nagy májer, de vagy 5 éve sportfogadok enyhén pluszban. Érdekes, de nekem az jöt be,hogy egy meccsre nagyobb összeggel fogadni.
Szerintem nem érdemes minden bajnokságra fogadni, hisz egyrészt kevés róla az info, másrészt olyanokra érdemes fogadni,amelyeket meg lehet nézni akár tv-ben,akár neten. Másrészt ki tudja,hogy pl. egy horvát messcen ki kivel bundázik?
Szerintem az angol,spanyol,olasz,német,holland bajnokságok amelyeken nem valószínű a bunda. Ezekkel érdemes foglalkozni.
És persze nyáron a VB-vel-hacsak nem lövik le a fekák a résztvevő csapatokat.

Johny Cash 2010.01.21. 21:31:43

ha hosszú távon sikeres vagy letiltanak az irodák, ezért egy fontos helyen kell számlát nyitnod, ami a betfair. ha sokat nyersz ott is rádterhelnek mindenféle büntetőtételeket egyébként. 3-6% kockázatnak sok, 1-4% az már jobb. a fogadóirodák rétegsportágakban veszteségesek ilyenek a kézilabda vagy a vízilabda, ha ezekhez értesz abban kell nyomulni

greycup 2010.01.21. 21:32:00

@Hopeful John Doe:
Konkrétan nekem felesleges, de az érdeklődők kedvéért leírhatod.

"A hatékony sportfogadáshoz arra van szükség, hogy az ember a rendelkezésre álló információk alapján meg tudja határozni, hogy egy kimenetel bekövetkezésére mekkora az esély."

Te tényleg hiszel abban, hogy az európai top ligák csapatairól több információ áll rendelkezésedre, mint a bukmékereknek??

johevi 2010.01.21. 21:32:10

Én a tippmix bevezetése óta nyomom, 8 éve tértem át netes irodákhoz. Átlagnál sokkal nagyobb sportismeretem van, a sportfogadásban szereplő csapatokat, bajnokságokat sportágtól függetlenül 80%-ban ismerem, mégis 0-ban vagyok. Voltak nagy nyeremények ( 18/18-as kötés, ezresre 700-as szorzó!!! ) de összességében egy vidám ingyenjáték nekem a sportfogadás...

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.21. 21:42:23

@greycup: Dehogy van több infóm. :)
Én alapvetően egy technikai elemzés-alapú sportfogadásban hiszek, de figyelembe veszem az elérhető plusz infókat. Erről is írok majd.

Hangsúlyoznám -, mert ez sokak számára nem világos -, hogy én csupán egy egyszerű sportfogadó vagyok. Nem ebből élek, és nem is szeretnék soha. A sportfogadásaim során pár gondolat megfogalmazódik bennem, ezeket pedig néha kiírom magamból. :)

Nem egy befutott, sportfogadásból meggazdagodott valaki vagyok, csupán egy sportfogadó a sok közül. Biztos vagyok benne, hogy rengetegen sokkal jobban és hatékonyabban csinálják ezt. De ez a blog nem is arról szól, hogy megmondom a tutit, hogyan gazdagodjunk meg a sportfogadásból. :)

Én csupán leírom a személyes véleményem, ennyi.

Ha most minden felmerülő kérdésre válaszolok, akkor viszont nem marad miről írni a következő részekben. :)

Köszönöm mindenkinek a kommenteket! Akadt köztük sok igen érdekes és elgondolkoztató gondolat.

Hamarosan jelentkezem a sorozat 2. részével!

reader613 2010.01.21. 21:42:50

Ha én sportfogadási cég lennék, akkor a fejlesztő osztályom mögött dolgozó matematikus csapat polcán kiemelt helyen lenne doktor Élő Árpád munkássága, amiről a sakkozók persze eleve tudnak, de az általánosításai a többi sportág tekintetében már egyáltalán nem ennyire közismertek, sőt jórészt nem is fedhetők le az ő munkásságával.

Következtetés - ha sikeres sportfogadó akarok lenni, akkor szintén értenem kell az ő munkásságát, és meg kell figyelni, hogy a sportfogadó cég nem értett-e valamit félre. Mert ha igen, ott eltérés van a valószínűségi várakozásokban, ami - feltéve, hogy nekem van igazam - hosszú távon, várható értékben, nyereséggel kecsegtet.

Sose értettem például, hogyan lehet Real Madrid-spanyolkiscsapat meccs 85. percében hazai emberelőny mellett 2-0-s állásnál a bwin-es élő-fogadásban 1.05-tel fogadni hazai győzelemre. Ez ugyanis tükörsima all-in, hiszen az 1.05-ből következően ők úgy gondolják, hogy van még legalább 5% esély a döntetlen vagy kettes eredményre, szerintem meg kevesebb, mégpedig vastagon.

Másik érdekes műfaj, kézilabdameccs közben hendikepes élő-fogadás. Ott ugye fluktuál a meccs, simán 3-4 gólokkal változik a különbség, ezzel együtt persze az odds-ok is. Ha kis időkülönbséggel sikerül 2x-nél nagyobb odds-szal adott pénzt rátenni egy eseményre és a komplementerére is, a nyerés garantált. Azért ezzel óvatosan - nem minden hullámvölgyet követ hegy ;-)

greycup 2010.01.21. 21:45:56

@Hopeful John Doe:
Ok, remélem főoldalas lesz, hogy észrevegyem... :)
Addig is sok sikert, én drukkolok!

greycup 2010.01.21. 21:49:15

@reader613: "Másik érdekes műfaj, kézilabdameccs közben hendikepes élő-fogadás."

Vagy a tenisz live... :))

johevi 2010.01.21. 21:50:10

Ja, és egy dolgot megtanultam 15 év alatt: NINCS FIX!!! Egy relatív magas odds ugyanugy bejöhet, mint ahogy nyugodtan elmehet egy 1,15-ös.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2010.01.21. 22:07:05

Ha a meccsre után pontoznád, hogy melyik játékos milyen teljesítményt nyújott, akkor ezt nézd meg:
golvago.com/

failtv · http://kopkodotvmaci.blog.hu/ 2010.01.21. 22:20:22

@johevi: Ahogy látom nagyjából ugyanazt mondjuk. Számomra is a játék-motívum a döntő. De láttam már 18 éves srácot, aki egy véletlen nagyobb nyereség után azt hitte, minden simán megy. Hát, már messze van a nullától...

johevi 2010.01.21. 23:06:50

Én inkább a sok kötés híve vagyok. Ritkábban nyerek, de akkor annyit, hogy abból hónapokig elvagyok. Néha viszont elkap a hév, és élő fogadásokra teszek, de csak ha látom a tévében. Pl béna csapat idegenben, szünetben piros lap és 1,8 hogy nem rúgnak gólt. Vagy kosárban: első félidőben kevés pontnál over, vagy fordítva: pontgazdag első félidő után under. Ilyenkor volt hogy az oddsz változásával 5 under fogadásom is volt, 180-tól lefelé ötösével,ahogy vitték le a linet, és mind nyert. Ilyenkor viszont mikróban lejátszom azt, amit hónapokig hagyományos taktikával. Nyerek 60ezret, abból kiveszek 40-et. A maradék 20-at egy hónap alatt eljátszom, majd még kétszer befizetek 20-at. A végén nullán vagyok, de az emlékezetemben az van hogy nyertem :-)))

!panic! 2010.01.21. 23:13:25

Nagyon tetszik az oldal én is fogadok heti rendszerességgel. Örülnék ha mondjuk heti rendszerességgel kitennél postot, hogy éppen szerinted mik a jó meccsek az adott hétre, mik amik lehet hogy jönnek, de nem biztos de akár megérhet.

PS: mentél a könyvjelzők közé

laccc 2010.01.21. 23:24:12

El vagy mentve. ;)

pipicombi 2010.01.21. 23:28:09

Nagyon jók a gondolataid, gratulálok! Csak így tovább, én biztos rendszeres látogatód leszek. Lány létemre :)

pet79 2010.01.21. 23:30:30

véletlen ugye,h a poszt fölött a címlapon egy sportfogadási hirdetés van?

Thresher 2010.01.22. 01:09:17

Régen toltam, de lehet hogy megint elkezdem :)

Volt anno nekem egy taktikám, de lehet hogy kiröhögtök... A német VB nyomtam az, egy meccsre két szelvényt raktam, ellentétes eredménnyel persze, plusz minden szelvényre rácsaptam egy tuti meccset, ami segítségével a végő odds a szelvényen nagyobb volt mint kettő. Persze a tuti meccsnek tényleg tutinak kell hogy legyen. :)

Na szóval, volt két szelvényem ellentétes eredménnyel plusz mindkettőn ugyanazon a tuti meccsen, a tét mindkettőn ugyanannyi. Ha a tuti meccs bejött, onnan már no para, mert valamelyik szelvény csak nyer, és mivel az oddsok nagyobbak mint 2, így kompenzálva lesz a másik szelvény vesztesége, és egy kis apró is hozzácsapódik.

Persze ehhez nagy tét kell rendes nyereményhez. 2,10-es oddsszal és 1000 forinttal is csak 100 forint a tiszta nyeremény. Azonkívül bízni kell a tuti meccsben, és a kérdéses meccs meg lehetőleg kieséses szakaszon legyen, de meg lehet próbálni sima meccssel is.

Nekem anno ez egyszer nagyon bejött, totál nem tudtam dönteni két csapat közt, ezért a fenti szisztéma szeint raktam hozzá egy bagatel meccset, és felraktam 5-5 rongyot mindkét szelvényre. Az egyiket persze buktam, de a végső nyeremény meg 13 rugó lett.

Más:

Azért csak az oddsokat nézni dőreség. Nagyon nem mindegy hogy tét meccs lesz, vagy sem. Mert ha tétnélküli meccsen találkozik a lista első az utolsóval, plusz a lista elsőnek lesz egy fontos Bl meccse pár nap múlva, akkor tuti hogy az esélye csapat nem hajtja meg magát, így nagy véres küzdelem nem várható. Mondjuk ez az oddsban is meglátszik persze, de azért lesz valami infód a meccs vérmérsékletéről...

Szupcsi 2010.01.22. 01:09:35

Most biztos hülyének néztek, de én a svéd és a norvég bajnoki meccseken nyerek a leggyakrabban (nem jégkorong, hanem foci), pedig egyáltalán nem nézek utána, hogy most épp lesérült-e a fél csapat vagy sem, de számomra olyan kiszámíthatónak tűnnek. A Bundesligát utálom, de azért minden héten bepróbálkozom a totóval. Amúgy nálam havi szinten 0 az egész.

smartdrive 2010.01.22. 01:15:46

4. tévhit: a tőke nagyságának ill. a tétek és a tőke arányának bármi köze van a fogadások sikerességéhez

smartdrive 2010.01.22. 01:17:09

@Thresher: na de miért nem fogadtál csak a tuti meccsre? feltaláltad a spanyolviaszt

Thresher 2010.01.22. 01:21:25

@smartdrive: Mert ha felraktam volna a tuti meccsre a 10 rongyot, akkor kevesebbet nyertem volna.

reader613 2010.01.22. 09:19:11

@Thresher: De a fociban nem kettő, hanem három kimenetele van egy meccsnek, nem?

A legutóbbi hokivébé kezdetekor egyébként a végső győztes tekintetében 2.60 és 2.70 odds-szal adták Kanadát és Oroszországot, mindenki mást magasabbal, miközben ez a két csapat szerintem durván kiemelkedett a mezőnyből. Nosza, komolyabb pénzt elfelezve betoltam erre a két csapatra.

A végül összejött kanadai-orosz döntőn már csak az volt a kérdés, hogy 30 vagy 35 százalék lesz-e a hozamom ;-)

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.22. 11:56:44

@pet79: persze, teljesen. Szerintem a blog.hu úgy állítja be, hogy a megfelelő kategóriákhoz a megfelelő reklámot társítja. Így én a foci, futball, sport címkék miatt ezeket "kaptam".

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.01.22. 11:58:58

@smartdrive: Azzal a résszel vitatkoznék, hogy nincs kapcsolat a hosszú távú sikeresség és a tőke-tét aránynak egymáshoz.

Ha pl. minden meccsre felrakod a tőkéd 33,3%-át, akkor egy peches hétvégén - és hullámzások mindig is vannak, voltak és lesznek - mindent, amit addig felépítettél elbukhatsz.

sunázósün 2010.01.22. 16:11:15

smartdrive-nak igaza van.
nincs összefüggés.
nagy lét kell feltenni az országos egyesre, a fillérb@szók meg csak bíbelődjenek az aprójukkal.
mivel a mikrotétjeiddel nagyságrendekkel több fogadásból hozod ugyanazt a profitot (ha egyáltalán), ilyen arányban nő az esélye a bukónak is.
igaz, ha így alakul, tiéd a dicsőség, hogy nem egy peches 7végén gatyásodtál le, hanem 1-2 hónap alatt.
a nagy titka ennek is az, mint a kaszinónak, hogy akkor nyersz, ha pluszban vagy zárórakor. vagyis nagy téttel nagyot kaszálni, aztán hónapokra-évekre vagy akár örökre elfelejteni. aki állandóan oddsokat lát maga körül az sikeres ember nem lehet.
még egy fontos: arbitrázs-vadászat, ahogy fentebb említették kézilabda, kosárlabda esetében óvatosan működik, persze egy-két extrém esetet leszámítva szerény hozammal a tőkéhez viszonyítva.
tenisz: örökre elfelejteni, a legtöbb és bizonyíthatatlan bunda, és ami ennél is fontosabb SÉRÜLÉS, itt nem lehet mást beküldeni helyette.

sunázósün 2010.01.22. 16:15:48

az országos egyes alatt természetesen nem egy 1.1 odds-szal adott esemény értendő

sunázósün 2010.01.23. 15:19:07

Juzsnij, Koubek, Bagdatisz, ők mind a mai játéknap során adták fel meccsüket sérülés miatt az AUSTRALIAN OPEN-en. Ennyit a jólfizető teniszről.

nap-lopo 2010.02.22. 22:23:37

@sunázósün: moron. menj vissza a puruttyára, oda való vagy.

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.02.22. 23:34:52

@nap-lopo: Kérlek tartsuk tiszteletben egymást!

Nem szeretném, hogy a blog egymás szidásáról szóljon, aki ezt szeretné az keressen magának másik oldalt!

Kérlek a jövőben mellőzd az ilyen stílusú üzeneteket! Előre is köszönöm!

nap-lopo 2010.02.23. 12:32:28

Ne haragudj, nem akartam belerondítani a blogodba, csak a kommentje váltotta ki belőlem.
Nem hiszem, hogy téged nem idegesít, ha valaki ekkora badarságokat hord össze és még téged néz hülyének.
Amúgy jó post, olvaslak majd.
süti beállítások módosítása